ZŠ Telč, Hradecká 234, př. org. 588 56 Telč, Ředitelka školy: Mgr. Miluše Remešová, Tel.: 567 243 673, Mobil: 773 071 699

Projekty realizované ZŠ

SPOLUPRÁCE S MŠ KOMENSKÉHO 2018-2019

SPOLUPRÁCE S MŠ KOMENSKÉHO 2018-2019

Mgr. Zdeňka Jakubcová

 

Společné vzdělávání na ZŠ Hradecká

Společné vzdělávání na ZŠ Hradecká

Reg. číslo: CZ.02.3.X/0.0/0.0/16_022/0005766

Výše dotace: 974 618,-Kč

Období realizace: 1.9.2017 - 31.8.2019

Anotace projektu:

Projekt je zaměřen na osobnostně profesní rozvoj pedagogů, společné vzdělávání dětí, podporu extrakurikulárních aktivit, spolupráci s rodiči žáků.

Podporované aktivity:

I. Vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti čtenářské gramotnosti, matematické gramotnosti, cizích jazyků a inkluze

II. Sdílení zkušeností pedagogů z různých škol prostřednictvím vzájemných návštěv

III. Tandemová výuka.

IV. Čtenářský klub pro žáky

V. Klub zábavné logiky a deskových her

VI. Doučování žáků ohrožených školním neúspěchem

VII. Odborně zaměřená tematická setkávání a spolupráce s rodiči žáků

Realizační tým: Kaman, Kumbárová

 

Školní projekt Česká republika

Celoroční projekt Česká republika

Celoroční projekt Česká republika

Mgr. Jana Novotná

 

Školní projekt 2016-2017

Projekt Svět her a fantazie

Fantazie

Mgr. Jana Novotná

 

SPOLUPRÁCE S MŠ KOMENSKÉHO 2016-2017

SPOLUPRÁCE S MŠ KOMENSKÉHO 2016-2017

Mgr. Zdeňka Jakubcová

 

ROZVOJ TECHNICKÝCH DOVEDNOSTÍ A BLENDED LEARNING

Naší škole se podařilo získat dotaci MŠMT, která se týká financování vybavení školní dílny a proškolení učitelů praktických činností a blended learningu pro 40 žáků II. stupně v anglickém jazyce.

Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/57.1489

Název operačního programu: OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost

Číslo výzvy: 57

Doba realizace: 1. 7. 2015 – 31. 12. 2015

Výše dotace: 328 939 Kč

    Šablony klíčových aktivit:
  1. Rozvoj technických dovedností žáků na druhém stupni základní školy
  2. Rozvoj profesních dovedností učitelů pro výuku zaměřenou na zlepšování technických dovedností žáků
  3. Rozvoj individuálních ústních komunikačních dovedností žáků v anglickém jazyce formou blended learningu

Realizační tým: Kaman, Kovářová

 

Intenzivní výuka čtení a jazyků na ZŠ Hradecká

Reg. číslo: CZ.1.07/1.1.00/56.1575

Výše dotace: 788 162,-Kč

Období realizace: 1.7. až 31.12.2015

Podporované aktivity:

I. Zavedení čtenářské dílny do vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura

V rámci této aktivity budou vytvářeny tematické plány obsahující čtenářské dílny, pořídí se knihy do školní knihovny a učitelé českého jazyka se budou vzdělávat na seminářích.

II. Zahraniční jazykové kurzy pro učitele cizích jazyků

Škola vyšle 4 učitele cizích jazyků na krátkodobý intenzivní kurz v trvání 10 pracovních dnů do Anglie a do Německa.

III. Profesní rozvoj pedagogů na zahraničních stážích

Škola vyšle 4 učitele na odbornou stáž do zahraniční školy v rozsahu minimálně 5 pracovních dní.

IV. Zahraniční jazykově vzdělávací pobyt pro žáky

Škola zajistí krátkodobý jazykově vzdělávací pobyt pro 10 žáků a jednoho pedagoga v zahraničí v délce trvání minimálně 5 kalendářních dní.

Realizační tým: Rodková, Kumbárová

 

KRAJINA

Realizace projektu: září 2015 - duben 2016 (I. a II. stupeň ZŠ, ZŠP a ZŠS)

Cíle projektu:

  • sledování daného tématu z různých úhlů pohledu v jednotlivých vyučovacích předmětech; získání nových znalostí a vědomostí, navázání na poznatky již známé; získání ucelenějšího přehledu o dané problematice
  • vymezení pojmu krajina; krajina přírodní x krajina kulturní
  • vytváření kladného a zodpovědného vztahu k přírodě, ke krajině kolem nás, k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví (důležitost ochrany životního prostředí)
  • vytváření kladného a zodpovědného vztahu k přírodě, ke krajině kolem nás, k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví (důležitost ochrany životního prostředí)
  • získávání estetických zážitků a inspirace z okolní krajiny

Metody použité v projektu:

  • komplexní - projektové vyučování

Rozvíjené klíčové kompetence:

  • KK k učení a řešení problémů - žák vyhledává a třídí informace, dává je do souvislostí a hodnotí; získané výsledky využívá ke komplexnímu posuzování a řešení problémů; kriticky myslí
  • KK komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory (ústně a písemně)
  • KK sociální a personální - žák účinně spolupracuje ve skupině, je ohleduplný k druhým
  • KK občanské - žák získává pozitivní postoj k našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví, chápe základní ekologické souvislosti a environmentální problémy

Součást projektu:

  • pozorování a poznávání okolní krajiny, vycházky do přírody, výuka v přírodě, na školní zahradě, práce v plenéru
  • poznávání historie našeho kraje, pozitivního i negativního vlivu člověka na proměny zdejší krajiny (spolupráce s Muzeem Vysočina, MÚ a NPÚ Telč a středisky ekologické výchovy, popř. s místními
  • firmami - besedy, přednášky, vzdělávací programy pro žáky, exkurze)
  • spolupráce žáků I., II. stupně ZŠ a předškolních dětí z MŠ
  • "Krajinomalba" - dílčí projekt ve VV 9. roč. (referáty, prezentace)
  • "Krajina mého srdce" - literárně-výtvarný projekt žáků 8. a 9. roč.
  • školní projektové soutěže na téma "Krajina": literárně-slohová soutěž (pro žáky II.stupně ZŠ), výtvarná soutěž (pro žáky I. a II.stupně ZŠ, ZŠP a ZŠS)
  • duben 2016 - Den Země - ukončení projektu a prezentace práce na projektu
  • květen 2016 - slavnostní vyhlášení výsledků školních projektových soutěží, ocenění vítězů

Prezentace projektu:

  • projektové nástěnky, školní časopis, webové stránky školy, školní rádio, Den Země, portfolio

Mgr. Jana Novotná

 

SPOLUPRÁCE S MŠ KOMENSKÉHO

V letošním školním roce jsme zahájili spolupráci s MŠ Komenského netradičně. Žákyně 7. ročníku si připravily pro dvě třídy předškoláků svoji „hodinku“ . Natěšeny, trošku s obavami předstoupily před dychtivé malé žáčky s úkoly, které rozvíjely jejich motorické dovednosti a předčtenářské zkušenosti. Děti vyslechly bajku, o které si potom povídaly a kreslily k ní obrázky. V další části hodinky poznávaly různá zvířata a přiřazovaly k nim jejich mláďata. Z kupičky vytištěných slov vybíraly ta, která se nejvíce podobala hlasu zvířat. Dokonce šikovní předškoláci neviděli žádný problém v určování první hlásky ve slově. Na připravené výkresy si sami nalepili, co složili.
Všechny děti se uměly tiskacím písmem podepsat. Je to veliká pomoc budoucím učitelkám v prvních třídách. Za svá snažení byly děti odměněny slaďoučkým bonbónem. Odměnou pro naše děvčata byl úspěch, který u dětí sklidily, náš obdiv, že všechno napoprvé tak dobře zvládly a zjištění, že učitelská profese je velmi krásná, ale i náročná.
Už teď se všichni těší, až se zase v lednu setkají. Tentokrát to bude matematické a počtářské bádání…

Mgr. Zdeňka Jakubcová

 

Projekt "Moderní technologie ve výuce přináší užitek a radost"

Číslo projektu: CZ.1.07/1.3.00/51.0045

Tento projekt reaguje na Výzvu 51 z OP VK a je financován z prostředků OPVK a MŠMT. A proč tento projekt? Protože školská inspekce zjistila, že obecně učitelé neumějí využívat interaktivní tabule, počítače, tablety a jiná zařízení ve výuce. Proto vznikla tato výzva, která chce učitelům pomoci.

Prostředky projektu jsou rozděleny na dvě části:

  1. část je na nákup hardwaru a softwaru 40%,
  2. část je určena na školení 60%.

Smyslem projektu je naučit učitele efektivně pracovat s moderními technologiemi tj. s interaktivními tabulemi, počítači, tablety a efektivně využívat výukový software, a tak zkvalitnit výuku i s pomocí moderních technologií.

Co nám projekt přinese:

Naše škola obdrží 20 zařízení: 15 notebooků a 5 tabletů. Budou vybaveny operačním systémem Windows 8.1 Pro, budou obsahovat nejnovější verzi programu SMART Notebook 14 (ve škole používáme verzi 11 u interaktivních tabulí). Tato zařízení jsou určena pro učitele, abychom se na nich naučili dokonaleji a jistěji pracovat.

Co bude projekt po nás chtít:

Budeme se účastnit školení. Ta jsou rozdělena do tří kategorií:

  • kurzy A: určeny pro vedení školy a ICT metodika
  • kurzy B: určeny pro pedagogy
  • kurzy C: evaluace – analýza současného stavu a výstup

Orientační plány kurzů a jejich názvy:

Kurzy A1 a A2 (pro vedení školy):

  • Zavádění moderních technologií do výuky
  • Zákon o veřejných zakázkách
  • GOOGLE Cloud – zavádění tabletů do výuky
  • Od tištěné učebnice k i-učebnici

Kurzy A3 (pro ICT metodika):

  • Odborné kompetence k lektorování a mentoringu pro interaktivní výuku s IC
  • Podpora Cloudových řešení pro oborové didaktiky
  • Základy správy sítí a školní infrastruktury ve vazbě na podporu pedagogických pracovníků

Kurzy B1 (pro učitele):

  • SNB12 – základy práce s interaktivní tabulí
  • SNB34 – pokročilé dovednosti práce s interaktivní tabulí
  • AUTZ - Autorský zákon
  • WEB11 – nástroje pro tvorbu digitálních učebních materiálů (DUMů)

Kurzy B2 (pro učitele):

  • RES - SMART Response VE
  • XC - Extreme Collaboration
  • CLOUD - Cloudové nástroje pro žákovská zařízení

Kurzy B3 (pro učitele – až 10 typů kurzů):

  • 1. stupeň
  • Přírodní vědy obecně M, F, CH, Př
  • Cizí jazyky AJ
  • Dějepis, Zeměpis, Český jazyk

 

Virtuální výuka anglického jazyka s rodilým mluvčím

Ve druhém pololetí tohoto školního roku jsou žáci 6., 7. a 8. ročníku podpořeni virtuální výukou anglického jazyka s rodilým mluvčím. Díky projektu ŠKOLA BEZ HRANIC (financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR prostřednictvím OPVK) se každý ročník pravidelně jednou týdně spojí přes Skype s lektorem, který pracuje s žáky a společně prochází tématy, která jsou předem domluvena s vyučujícím anglického jazyka.

Cílem celého projektu není pouze prohloubení znalostí angličtiny a rozvoj jazykových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (slovní zásoba, gramatika, výslovnost), ale také seznámení s rodilým mluvčím, který žákům přiblíží kulturu, tradice a zvyky svého státu a který je přinutí aktivně používat anglický jazyk na jejich dosavadní úrovni.

Mgr. Hana Kovářová

 

Dnes jím jako Konžan

Dnes jím jako Konžan je název celosvětového projektu, do kterého se zapojila i naše škola, respektive naši sedmáci. Minulou středu proběhla praktická část včetně vaření typického konžského pokrmu. Projekt na škole nadále pokračuje sbírkou, jejímž hlavním cílem je snaha ulehčit konžským dětem život. O celkovém průběhu a výsledku sbírky Vás budeme na webu informovat po ukončení projektu.

Mgr. David Hajn – vedoucí projektu

 

Dnes jím jako Konžan

Den jsme začali v projektové učebně, kde jsme se sešli ve středu 25. března v osm hodin. Tam už čekal pan učitel Hajn, který nás po úvodní části věnované programu na celý den, zasvětil do obecného zeměpisu Afriky. Také nám přečetl úryvek z knihy o objevování Afriky Portugalci. Druhou polovinu hodiny jsme dostali od paní učitelky Kovářové anglické texty o Demokratické republice Kongo. Po přeložení textu jsme svoje výsledky prezentovali na interaktivní tabuli.

V další části projektového dne jsme s panem učitelem Remešem probrali pracovní listy, ze kterých jsme poznali obyčejný život dětí v Kongu. Na konci této části nám pan učitel přečetl příběh konžského chlapce – sirotka.

Před jedenáctou jsme se odebrali do kuchyňky, kde jsme měli za úkol s paní učitelkou Kovářovou připravit typické konžské jídlo BUKARI a MALAKI a vyrobit kasičky na vybírání peněžitého příspěvku. Vybrané peníze budou odeslány na podporu dobrovolníků a střediska Bakanja pro chlapce z ulice v Lubumbashi v Kongu. Po chvíli bylo jídlo hotové. Všichni žáci se podle nás na jídlo těšili, ale zároveň měli určité obavy z nám neznámých chutí. Dostali jsme kukuřičnou kaši a fazolovo-rajčatovou omáčku. Téměř všichni to snědli s chutí. Podle nás jídlo nebylo vůbec špatné, ale každý den by jsme to jíst nemohli.

Ve třetí části projektu jsme v projektové učebně dostali pracovní listy, které jsme měli zpracovat. Některé úkoly nás velice nadchly. Nakonec nám pan učitel pustil několik videí z Konga.

Celý projektový den jsme si náramně užili, ochutnali jsme nové jídlo typické pro rovníkovou Afriku a doufáme, že vybrané peníze středisku Bakanja hodně pomůžou.

Adéla Dorotková a Karolína Tomášová, VII.A

 

Projektový den v AJ s rodilým mluvčím

Ve čtvrtek 19. 3. naši školu navštívili Jean Cocteau, Maria Curie-Skłodowska, Christopher Columbus a Agatha Christie. Všechno to byli lektoři anglického jazyka. Jelikož žáci pracovali ve skupinách, bylo nutné si rozdělit role - managers, designers, record keepers a speakers. Rodilí mluvčí představovali své postavy a žáci pomocí indicií hádali, o kterou slavnou osobu se jedná. Tímto způsobem mohli zjistit, na jaké jsou úrovni v anglickém jazyce a jak rychle reagují.
Na závěr byla prezentace všech prací. Žáci museli obhájit svá díla, samozřejmě anglicky. Lektoři je ohodnotili slovně a zároveň jim napsali své poznámky a pochvaly do tzv. Guest book. Každý žák navíc obdržel certifikát.
Den byl sice náročný a dlouhý, ale výsledek stál za to.
Mgr. Miluše Rodková, Mgr. Hana Kovářová
Z projektového dne v anglickém jazyce jsem byla nadšená. Moc se mi to líbilo a rodilí mluvčí byli neskutečně milí a hodní. Naše skupina jim rozuměla téměř všechno, a když ne, laskavě vše zopakovali a vysvětlili. Byli velice vtipní, a tím pádem byl i projekt vážně super zábava. Na konci jsme všichni dostali certifikát.
Byl to skvělý a originální zážitek.
Martina Smejkalová 8. B
 

What can we learn from famous Europeans?

Dne 19. března 2015 se bude na naší škole konat Projektový den v angličtině. Celý den bude 60 žáků z druhého stupně spolupracovat se čtyřmi rodilými mluvčími, kteří navštíví naši školu. Projekt nese název: What can we learn from famous Europeans? Žáci rozděleni do menších skupin budou vytvářet koláže, přičemž hlavním cílem bude poznat, které slavné osobnosti rodilí mluvčí představují. Během celého projektu budou žáci používat aktivně anglický jazyk, pokládat otázky, vyplňovat pracovní listy a profilové stránky a především komunikovat s rodilými mluvčími.

Rádi bychom pozvali všechny, kteří by se chtěli zúčastnit závěrečného hodnocení a shlédnout finální výtvory žáků, aby se dostavili do herny na hlavní budově ve 14:40 hod. Závěrečné hodnocení neboli „closing ceremony“ bude trvat přibližně hodinu.

Mgr. Hana Kovářová

 

Sazka olympijský víceboj

V letošním školním roce se naše škola zapojila do celorepublikového projektu s názvem: Česko sportuje - Sazka Olympijský víceboj. Je to jeden z klíčových projektů Českého olympijského výboru v rámci dlouhodobé kampaně na podporu sportu a zdravého životního stylu.

Po absolvování osmi různých disciplín mají děti jedinečnou možnost získat na konci každého pololetí sportovní vysvědčení, díky kterému můžeme jim a jejich rodičům doporučit, jaké sportovní odvětví je pro dítě nejvhodnější a kde se mu ve svém okolí může pravidelně věnovat, v jaké je sportovní kondici a porovnat se s ostatními vrstevníky v celé České republice.

Více na: http://ceskosportuje.cz/sazkaolympijskyviceboj

Mgr. David Hajn

 

"HRDINOVÉ"

Realizace projektu: září 2014 - duben 2015 (I. a II. stupeň ZŠ, ZŠ praktická)

Cíle projektu:

  • vymezit pojem hrdina, uvědomit si význam hrdinů a jejich činů pro společnost
  • získat nové poznatky o hrdinech - význačných osobnostech našich dějin i současnosti
  • vytvářet kladný vztah k naší historii, k našemu kulturnímu dědictví, k našemu regionu, k naší vlasti
  • motivovat k čestnému a slušnému chování, posílit zodpovědnost za vlastní konání, jít za pozitivními vzory
  • motivovat k nalezení osobní statečnosti v situacích, kdy jde o pomoc bližnímu, o záchranu lidského zdraví či života, nesobecky prospět jiným i za cenu vlastních obětí
  • motivovat k potřebě měnit okolní svět k lepšímu, k potřebě vykonat ve svém životě něco smysluplného, ke snaze překonat sám sebe, posunout své hranice
  • podporovat čtenářství (literární hrdinové)
  • dále prohlubovat estetické cítění a vnímání

Metody použité v projektu: - komplexní - projektové vyučování

Rozvíjené klíčové kompetence:

  • KK k učení - žák vyhledává a třídí informace, dává je do souvislostí, využívá je v tvůrčích činnostech a praktickém životě
  • KK k řešení problémů - žák vnímá nejrůznější problémové situace, rozpozná a pochopí problém,promyslí a naplánuje způsob jeho řešení; žák kriticky myslí, činí uvážlivá rozhodnutí, uvědomuje si zodpovědnost za svá rozhodnutí a výsledky svých činů zhodnotí
  • KK komunikativní - žák formuluje a vyjadřuje své myšlenky a názory (ústně a písemně)
  • KK sociální a personální - žák účinně spolupracuje ve skupině, je ohleduplný k druhým, přispívá k upevňování dobrých mezilidských vztahů, v případě potřeby poskytne pomoc nebo o ni požádá
  • KK občanské - žák je schopen empatie, uvědomuje si povinnost postavit se proti fyzickému i psychickému násilí, rozhoduje se zodpovědně podle dané situace, poskytne dle svých možností účinnou pomoc a chová se zodpovědně v krizových situacích i situacích ohrožujících zdraví a život člověka; žák respektuje, chrání a oceňuje naše tradice, kulturní i historické dědictví

Součást projektu:

  • poznávání historie Telče, seznámení s význačnými osobnostmi našeho regionu ("Kdo byl kdo z telčských osobností")
  • spolupráce s Muzeem Vysočina a NPÚ Telč ( exkurze, besedy, vzdělávací programy pro žáky)
  • propojení s projektem MŠMT k 100. výročí 1. světové války "Významná historická výročí v letech 2014 - 2018" - významné historické události let 1914 - 1918 + hrdinové 1. světové války
  • 24.9.2014 - pořad "Nicholas Winton - Síla lidskosti" (7.-9.roč.) - téma holocaust + hrdinové 2. světové války
  • září 2014 - účast v 10. ročníku celorepublikového projektu "Dětský čin roku"
  • listopad 2014 - projekt "Člověk v tísni - Příběhy bezpráví" - setkání s pamětníky Sametové revoluce 1989 + hrdinové boje za svobodu a demokracii
  • školní rozhlasové relace žáků - "Státní svátky a významné dny ČR" + významné osobnosti a hrdinové našich dějin
  • školní projektové soutěže na téma "Hrdinové": literárně-slohová soutěž (pro žáky II.stupně ZŠ), výtvarná soutěž (pro žáky I. a II.stupně ZŠ a ZŠP)
  • duben 2015 - Den Země - ukončení projektu a prezentace práce na projektu
  • květen 2015 - slavnostní vyhlášení výsledků školních projektových soutěží, ocenění vítězů

Prezentace projektu: projektové nástěnky, školní časopis, školní www.stránky, školní rádio, Den Země, portfolio

 

Hodnocení loňského školního projektu "ČAS"

Ve školním roce 2013/2014 jsme celoročně pracovali na školním projektu "ČAS".Žáci si při různých činnostech a úkolech v jednotlivých předmětech uvědomovali roli času v lidském životě. Mj. sledovali planetu Zemi, Telč, člověka, zvířata, rostliny a věci v proměnách času (minulost, přítomnost, budoucnost). Tím byl u nich vytvářen kladný a zodpovědný vztah k přírodě a našemu přírodnímu a kulturnímu dědictví.

Součástí projektu byla účast žáků na vzdělávacích programech v Edukačním centru NPÚ Telč, poznávání historie Telče, vycházky do přírody, její pozorování, výuka na školní zahradě a další aktivity.

Celý projekt jsme završili tradičními projektovými soutěžemi (soutěž literárně-slohová a výtvarná), jejichž výsledky byly v dubnu odprezentovány na Dni Země. Děti vytvořily mnoho krásných děl, prohloubily své estetické cítění a vnímání.

Projekt "ČAS" je tedy možno považovat za velmi povedený a úspěšný.

 

Školní zahrada - místo pro poznávání

Od dubna zahájila Základní škola Telč, Hradecká 234 projekt s názvem Školní zahrada- místo pro poznávání s registračním číslem CZ.1.07/1.1.36/02.0060.

Jedná se o grantový projekt v rámci globálního grantu Zvyšování kvality ve vzdělávání v kraji Vysočina II OPVK spolufinancovaného ze státního rozpočtu ČR a Evropského sociálního fondu.

Během tohoto projektu vznikne na školní zahradě učebna v přírodě, která bude sloužit primárně k výuce především ekologických seminářů, přírodovědných předmětů a při činnosti kroužků. Stávající zahrada bude přestavěna na malé školní arboretum, kde bude vybudován zahradní altán pro výuku, naučná stezka, aj. Dále budou vytvářeny výukové programy ve spolupráci se sousedící záchrannou stanicí, pořádány projektové dny a v rámci svých projektů budou žáci sbírat informace na tematických přírodovědných exkurzích, k nimž budou přizváni i odborníci z praxe.

Cílovou skupinou projektu jsou všichni žáci 1. – 5. ročníku základní školy.

 

EU peníze školám. Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Číslo projektu: cz.1.07/1.4.00/21.0228

Naše škola se zapojila do projektu, který je znám pod názvem EU peníze školám. Oblast podpory 1.4 – Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách. Termín zahájení projektu byl 1. 1. 2011 a jeho ukončení bylo 30. 6. 2013.

Z připravených šablon klíčových aktivit si škola vybrala ty, které nám pro realizaci v podmínkách školy nejvíce vyhovují a které byly dlouhodobě ze strany školy považovány za problematické. Vybrali jsme si opakovaně šablonu III. Využívání ICT a šablonu V. Přírodní vědy. V rámci těchto šablon bylo financováno vybavení některých učeben interaktivními tabulemi, tištěnými i interaktivními učebnicemi, vznikla nová počítačová učebna. Oblast přírodních věd byla vybavena odbornou přírodní laboratoří.

Součástí výstupů tohoto projektu byla tvorba výukových materiálů, na kterých se podílel předem určený tým pedagogů. Byly vytvořeny materiály do předmětů Informatika, cizích jazyků a předmětů přírodních věd.

 
Dnes je úterý, 11. prosince 2018 a svátek má Dana.

Plánované akce

Vyučovací hodiny

Nejnovější foto

Návštěvy

Sdružení Tereza Projekt ovoce do škol Ekoškola Projekt čtení pomáhá Evropská unie Nadační fond tesco Projekt Envigame

© 2011-2018 • ZŠ Telč, Hradecká 234, př. org. • Všechna práva vyhrazena


Zavřít